關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年7月4日 星期三

賀少爺牛一之High Tea@香港天際萬豪酒店The Lounge



第一次認真試High Tea, 皆因平時去咩四季呀,洲際呀,半島呀,平均每人的消費都好貴,对於不太愛吃甜點的我,總是不太值得,所以一值都無去試,這次無意中發現這間酒店甘平,就即管平平地試吓,果然不錯啊!





香港天際萬豪酒店,比較遠呀,在亞洲博覽館隔離。
原價$
298,有交通visa card再有75折。
但我覺得幾抵食,加埋來回車費,每人也不用二百元。
而且
佢個set包埋每人一杯飲品,
我今日擇茶類,超抵,又大
壼又可以任加水呀!.


 英 式 下 午 茶 三 層 架 有 多 達 22 件 美 食 ,最 頂 嗰 層 有 海 鮮 春 卷 、黑 松 露 雞 肉 餡 餅 、煙 三 文 魚 三 文 治 、巴 馬 火 腿 三 文 治 及 蛋 沙 律 酥 皮 撻。中 層 有 各式各款的 芝 士 餅及蛋糕。最 底 層 就 有  慕 絲 、朱 古 力 忌 廉 奶 凍 、脆 米 朱 古 力 及 macaroon 等






少爺: 生日快樂呀...祝少爺日日都無煩腦, 日日都咁happy, 事業順順利利!!




2 則留言:

  1. 靚人靚景靚食物~~
    祝你老公生日開心,身體健康
    [版主回覆07/09/2012 10:32:13]謝謝呀....

    回覆刪除
  2. 價錢, 食物都好吸引喎!!
    [版主回覆07/09/2012 10:31:57]係呀, 帶芯芯及芯媽去行吓食吓囉...

    回覆刪除