關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年7月23日 星期一

打風晚餐之煎雞髀配野米飯

2012年7月23日(星期一)




今日超得意, 原本係要返工的

但係少爺囉...把我的鬧鐘關了

搞到遲咗起身, 趕唔切啊...

咁我咪諗住只放上午,

但係後來新聞話, 天文台會係黃昏前或後掛8號風球

咁麻煩, 出面又橫風橫雨喎,

其實我都唔想出門囉...

所以打番公司搵老闆,

如果無咩urgent工作要做, 咁我就放埋下午

嘩..真係好彩唔返啫, 唔係行嚟行去, 浪費時間之餘

亦都要同人迫一餐坐車


嘩...你都咪話, 係屋企到, 聽住窗外的呼呼聲

好恐怖呀...今晚原定係睇alan tam的演唱會

不過我都想佢取消, 改期或退票

因為出面落雨, 去看演唱會, 好鬼悶熱咁...

幸好...真的掛8號, 取消了..yeah...


下午無無聊聊, 開始肚餓啊...

嘻嘻....整番個下午茶食吓先...

panda bread配香蕉...kaka



好彩屋企有餸咋...

今晚就簡簡單單整番個set dinner啦....


打風晚餐之煎雞髀配野米飯











1 則留言:

  1. 我噚日sick leave咗,好在無返工,唔係都唔知點迫返屋企呀~
    我呢排無咩上blog,輪到你出返blog喎XDDDD
    [littlekawai回覆07/25/2012 09:18:31]我等你D簡易食譜架~~
    雖然我呢家無咩體力煮,但我會俾我老公睇,叫佢煮XDDDDDDDD
    [版主回覆07/24/2012 22:01:38]嘻...係呀, 最近識咗一堆新朋友仔, 有番動力去寫吓blog囉...

    你呀, 好彩無返工咋, 咁危險, 呢幾日都下雨呀, 要小心啊...ok.

    遲吓又約你食lunch先.

    回覆刪除