關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年4月9日 星期一

特別炭爐打邊邊@尖沙咀泰豐瘻


你地見过甘嘅爐未? 打邊邊中~~




復活節假期第三天, 原本約了好友行山..可惜下雨了...

唯有改去看戲及打邊邊啊...




這間其實是食京菜的, 但是有得打邊爐

朋友的朋友推介

所以我哋就來試吓啊...

個爐真係好勁, 只係用炭, 好夠熱, 好快熟

加上的食物質素都幾好呀.

最後我哋六個人仲好貪食添...

仲叫咗一隻兩食片皮鴨...

片皮鴨做得好好味, 好脆好香呀..

嘩...食到我哋勁飽,   行都行唔郁呀...kaka..

呢餐每位$240元.  

超級滿足呀...





 ^o^ 知己好友共享美食,實在為賞心樂事!

1 則留言:

  1. 好特別呀!!!
    個炭爐咁高既~~~
    [版主回覆04/21/2012 11:20:21]係呀, 佢好傳熱嫁, 無加過炭, 打足幾粒鐘呀...而且呢間好好味呀.

    回覆刪除