關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年4月20日 星期五

四寶丸紫菜湯+焗南瓜三色米飯

2012年4月17日(星期二)

四寶丸紫菜湯+焗南瓜三色米飯


最近蕭c奶又開始keep fit.....
無錯....見唔見我話 '又' keep fit呀...

嗱...我自己先行話咗我自己先...
好過比你哋話我...又...啦...wakaka...


不過咁...我係食嘢keep fit果種
加番做運動


所以而家每日三餐都控制食物的量
主要係比前食少啲囉...

兩公婆都應該要減
實在過肥, 真係唔健康
少爺比較無節制能力
唯有我下一點苦工啦...

今餐簡簡單單做了一個湯及飯
份量比前的而且碓少咗三份二
嘻...這証明之前我的而且確預的份量多咗

這個四寶丸, 有: 蝦丸, 鯪魚肉丸, 魚蛋及豬肉丸
專誠請了好同事幫我在長洲買回來的
它是來自長洲的甘永泰,
超出名, 也超貴, but....實在太好味...
用來配紫菜做了這個滾湯, 簡單又美味.

至於煱南瓜飯, 也非常簡單
只需要把南瓜去皮, 切薄片
於煲飯時, 把南瓜片一併放在生米上,
如平常煲飯一樣,  煲好後,
用勺子把巳焗熟的南瓜及米飯拌勻
咁就完成嫁了....
簡單又健康, 很適合經驗下廚的朋友仔嫁.


2 則留言:

  1. 在這神聖光輝的日子裡,願天下所有的媽媽健康長壽!永遠年輕!天天快樂!

    回覆刪除