關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年4月9日 星期一

長洲半天遊@復活假期第四天

2012年4月7日(星期六)

長洲半天遊@復活假期第四天

天氣報告一早預報, 會話復活節日日下雨.

琴日一早約咗好友行山, 可惜真的下起雨來,

今天十點幾醒咗, wow....望出窗,  呵呵...沒有下雨,

即刻三七二十一, 嗱嗱聲起身梳洗,

同少爺講, 難得無雨喎,

我哋不如出去行吓啦...

我就提議不如去長洲啦



雖然係無咩太陽, 不過無茖雨, 天陰陰, 好鬼涼爽

仲加舒服呀...

去到碼頭, ok啦, 唔算太多人, 可以接受

好肚餓, 一落般, 第一時間...梗係....

食番串'甘永泰'魚蛋啦....

當然仲要買走添呀...不過真係好貴....

成七十八十蚊一斤呀...不過貴都要買...哈哈...




之後走圍行吓, 咁就去咗食海鮮

食完, 行吓....真有緣, 撞到好友陳氏夫婦啊...

咁橋, 梗係要影番張相啦...






食飽飽...行行吓...

見到呢個'吊雞'情境...好得意喎...

就影咗佢了...




跟住我一早巳經計好,

臨走時, 一定要食番碗糖水先肯走嫁...

哈...無意中, 行行吓, 比我哋發現到呢間糖水小店,

一於試吓...嘩...好滑呀, good. i like it....

仲有埋砵仔糕....

幸運地最後一件比我哋買到...

仲要係我最愛的無豆砵仔糕添....

4蚊一件, 物超所值,

又唔甜, 好啱我口味呀...



今天好滿足好開心,天氣好舒服。
臨時起行去長洲,可以吸
收新鮮空氣,
還吃了美味的魚蛋,海鮮,以及豆腐花及砵仔糕,
而且
還巧遇好友陳氏夫婦,
今日超級滿足呀! ~~

我會為咗魚蛋, 豆花及砵仔糕再去長洲囉....嘻嘻..

沒有留言:

張貼留言