關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年3月27日 星期二

羊毛氈初體驗


早前公司舉辦了羊毛氈CLASS

一直我都無咩興趣玩這個手作

不過公司開CLASS, 學費超抵價喎...

而且導師係同事喎...

所以蕭C奶就有興趣玩吓啦...


仲可以帶埋朋友仔一齊參加添

所以搵咗好友ALICE一齊玩.

對羊毛氈好有好奇心

成日諗唔明, 點樣可以一啲毛

做到一件作品出嚟???

經過一堂體驗CLASS

又幾好玩喎....

咭吓咭吓...就會做到隻嘢出嚟...嘻嘻...

第一次導師就教我哋咭ANGRY BIRD

嘻.....都OK呀...我覺得, 都有八成似啦...

學識咗, 材料會有多的

導師話叫我哋返去自己咭埋隻豬

嘩...不過隻豬就幾難咭, 係因為對眼呀><

少爺話成隻'金魚眼' 喎...@@

少爺仲係係金魚豬囉....嘻...




剛好好友WINNIE是三月生日之星

嘻..咁就送比WINNIE作為生日禮物了

其實我自己都好LIKE

因為覺得好CUTE囉...

第一次的作品, 就送咗比你了

希望你喜歡啦...HAPPY BIRTHDAY呀, WINNIE.

1 則留言:

  1. 好好好好玩呀!!
    我頭先仲諗...點解你公司有得開班?????
    原來係同事開班~~
    我見過日本有間網上手工藝店,賣呢D毛整羊仔同貓仔...超級無敵靚呀!!!
    搞到成日心思思想整...不過,我D繡繡...繡十年都未完...
    仲有...
    你隻綠豬頭...真係好似金魚呀XDDDD

    回覆刪除