關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年7月29日 星期日

父母

今日係星期日,好充實呢? 同老公睇完戲,我哋仲係樓下打咗一陣羽毛球呢?出咗一身汗,人都精神啲,都醒啲啦! 嘩!頭先睇個套'男兒本色',係港產片中都幾好睇,啲動作戲做得唔錯,有啲位睇到我好緊張呢? 我都幾鐘意睇呢一類的片.


現在很享往呢啲二人世界的生活,真係好sweet的,星期一至五都要返工,到咗weekend梗係想好好咁休息吓啦,訓到十一,二點,然後兩個人食吓嘢,係屋企到睇吓書,傾吓偈,真係好寫意嫁! 好彩我地兩個都唔係好鐘意出街的人,我哋兩個都鐘意留係家的人,有需要咪先去街囉,成日去都唔知去邊好呢?  而家我哋真係會花多啲時間係屋企,想多啲一齊,而且都會多啲時間返去奶奶同我媽咪到囉,因為我哋都認為家人真係好重要的,千萬不要忽略家人,而且要多啲關心佢哋,唔好話結咗婚,搬出去住就好似唔理佢哋,由其係父母,其實佢哋年紀大咗之後,佢哋好似細路仔咁,都係想有人關心同錫佢哋的,我哋多數一星期裡面有一日就返奶奶到,一日就會返阿媽咪到食飯,如果再有時間,有時weekend都會約佢哋飲茶,傾吓見吓囉! 唔錯嫁!


講起父母,我好唔鐘意有啲人,有事的時候就記得父母,但無事的時候.就連一個電話都無,唔關心父母,而且有啲仲會嫌棄佢哋,嫌佢哋囉唆,煩,但係其實佢哋有無諗過,當自己做咗人哋的父母時,自己的仔女都係咁對你,你會有咩感受呢? 其實有時佢哋囉唆係好的,你諗吓,有佢哋煩,囉唆即係話佢哋有氣有力,而家嫌佢哋,到咗第日,有事的時候,你想聽都聽唔到了,所以大家都要好好珍惜自己的父母了.


雖然我有時都會覺得媽咪好煩,但其實我都個心都好甜的,而且我覺得我媽咪真係好媽咪,佢好鬼可愛嫁,而且我覺得我媽咪好偉大,我都好想比最好的嘢佢,因為媽咪真係付出咗好多好多.希望我可以做到啦! 


係到想同媽咪講句:媽媽, I Love U!


沒有留言:

張貼留言