關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年7月26日 星期四

幸褔

今日突然間覺得自己好幸福,因為有好多人好鍚好愛自己,所以我一定會好好珍惜現在所擁有的一切。從三年前開始我就同自己講,要學懂‘知足常樂’,其實我媽咪由細到大都係咁教我的,但可能當時年紀細啦,都係一知半解的,但係係呢幾年間,當中發生咗好多事,有喜有悲,可能經歷了太多事,人成熟了, 諗嘢都唔同咗,終於理解到‘知足常樂’的意思。而且,現在也覺得任何事簡簡單單是最好的。


今晚返媽咪到飲靚湯,超開心啦,因為今晚我同老公約咗冰冰打羽毛球呀,不用煮飯,做菜呢?哈哈!其實我而家每日最開心的係‘今晚煮乜餸’比我的老公食好呢?我每晚都煮唔同的餸菜比佢嫁,超幸福啦。。。。。。佢!!!哈哈。不過,都要我自己好鐘意先得的,所以我哋盡量都唔會出街食飯的,而且我老公都唔係太鐘意出街的。


最近好煩呀,不過係煩啲開心嘢的,就係去邊到渡蜜月囉。原本想去北歐的,好想去,但係今年太貴了,一個人都要2萬呀,加價加得太大了,好唔抵囉,而且我自己又無留意午夜太陽原來係要68月先可以睇到的。所以如果無得睇又好似好唔抵囉,所以我又要諗吓去邊到啦!!


沒有留言:

張貼留言