關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年5月5日 星期六

結婚前一晚的準備工夫

嘩,不經不覺明天就到結婚的大日子了,係結婚的前一晚會有咩做呢? 其實有好多嘢做嫁? 心情都有啲緊張,但係都好期待明天的來臨.


今晚好熱鬧呀, 有好多人嚟咗我哋屋企,有爸爸,媽媽,嘉豪仔,表妹,舅父'舅母, 華嬸, 文雅及文意妹妹, 仲有好友'冰冰'...... 佢哋係到做咩呢? 咪就係幫我準備明天結婚的事囉. 最重要的係我今晚要做上頭的儀式呀!


講起上頭,呢個係中國傳統的儀式,我都好鐘意呢部份,因為每個人都唔會無端端做呢樣嘢啦,係咪. 都幾得意嫁.


而家就比你哋睇吓啲相啦.



上頭是人生四大禮儀之成人禮,上頭時用的三碗湯丸是「甜蜜圓滿」,鏡則是返照本命,大放光彩,代表「光明繼後」,與剪刀一起又比喻「有名又有利」,子孫尺意謂「良田萬頃」。



上頭短片:







1 則留言:

  1. 原來上頭的用具是這樣的意思... 我都有這個難得的機會吃到妳們家鄉的「客家湯丸」呢...

    回覆刪除