關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年5月6日 星期日

訪問片段

先感謝好友叻叻及Gavin花了時間為我們進行了這個片頭的訪問及後期製作.


尤其是Gavin,為我們設計片中的所有音樂,排位,字句,我同阿榮老公都好鐘意呢?我哋知道你花咗好多時間去幫我哋做的,又捱更抵夜與我們商討如何做. 我要的要求你都一一為我而做或改,並沒有任何怨言,真係好謝好謝您呀!


飲宴之後,有好多朋友都話其實聽得唔係好清楚,片中的訪問內容,真係唔好意思,尤其係兩面的上層朋友,而家upload咗上嚟個blog到,請你哋慢慢欣賞啦!


(比啲心機睇呀,因為Gavin用咗好多心機同時間去製作的......)


想知道我同阿榮老公係點識,點樣相處,我哋當中又經歷咗啲咩....快啲睇吓啦...

Couple 2


Let's See A Movie


去片:








沒有留言:

張貼留言