關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年5月7日 星期一

結婚後的第一天

今日係結完婚後的第一天,五月七日,我好早就醒咗了,其實琴晚我哋係要半夜三點幾先可以訓的,但係可能我的心情仲好興奮啦,所以都訓唔到咁耐囉! 而且我好好笑的同好傻,因為一陣兩點前要還衫,好唔捨得啲靚晚裝同婚紗呀!


起咗身一陣間,阿榮老公訓到成隻肥豬咁喎,我又無無聊聊咁,唔知做咩好,咁我咪不如點算一吓我哋的所有衫同手飾,有無唔見咗. 哈,執執吓,心諗不如逐件逐件衫影相做個留念啦.....嘻嘻...就係咁...我就自己係到影呀影呀.....


我最喜歡的褂-五褔八喜



 



高貴大方的婚紗及禮服



拍照的晚裝



敬酒的晚裝


    正面                                    放長小拖尾                         縮短了小拖尾



送客的晚裝



三件晚裝嚟個合照先:



左: 紫色晚裝(奶奶)        右: 淺金米色(媽咪)


同樣都係高貴大方得體



姊妹團的裙


大家認唔認得邊件係邊個呢?



 


 


2 則留言:

  1. 好美麗呵.......
    [版主回覆12/22/2008 18:20:00]我好無聊就真。。。

    回覆刪除
  2. 好有意思呀~唔無聊~ 我都想搵隻窗黎影呀><
    [版主回覆09/14/2009 22:22:00]真好, 有人支持我的做法....

    回覆刪除