關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年5月5日 星期六

接新娘遊戲

娶老婆,當然要先過咗姊妹團呢關先啦,哈哈!


當我哋一齊商量玩咩遊戲時,我新娘子就指定玩其中一個的, 就係新郎及各兄弟都要穿著一條紅色的孖煙通,而每條孖煙通係屁股的位置都有個心形的,全部人都要往樓下分別找八位街坊在他們的屁股寫上: 祝百頭到老,永結同心! 這九個字,每個屁股寫一個字,然後九位靚仔都要提起屁股影相留念.


遊戲開始了, 落街前先來張合照先:



超攪笑囉....因為係樓下影啲咁的相.....笑死啲街坊了...



第二個遊戲了,就係超級無敵吹風車.


嘩,新郎吹到變哂樣了... 

Laughing 1
 



啲兄弟都好合作喎,又其係阿威.....超專業...超變樣呀!



第三個: 愛的宣言


真係唔好意思了,要各位聽阿榮的愛宣言.... 

Dating
 










沒有留言:

張貼留言