關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年10月18日 星期一

MARC JACOBS

 


 


一向都喜愛這個牌子


MARC BY MARC JACOBS


因為它的袋袋


價錢可以接受


就算是用皮來做的袋袋


相比起其他的牌子要平成半有多


覺得都幾抵用!


 



 


這個袋袋巳出了很多年及很多圖案


每年每季都會出不同的圖案


最初出的淨色


自己巳擁有一個桃紅色


用後勁鐘意, 因為超級好用


可以放很多東西, 最重要是袋本身用上輕的物料


所以當你放入很多東西時


揹上它也不覺得膞頭痛啊...


加上又容易襯衫呢


 


最近我的桃紅色用得很舊了


加上很想買一個有圖案的


心裡一直都很想走去MJ專問店望望


之前成日出的圖案


總是買不到, 因為它一出新的


巳很快比人購置一空啊


前幾天, 約了朋友吃飯


還沒夠鐘, 心裡想起MJ


便走去逛一逛


誰知.....看到此圖案覺得很合眼緣


加上這個有中size啊...


想也沒想, 便買下來了....


 


少爺返嚟香港找數呀....哈哈.


 


4 則留言:

  1. 對呀,榮少要回來找數呢~ ^^
    [版主回覆10/20/2010 12:47:00]係呀。。。。呵呵。

    回覆刪除
  2. 榮少的榮幸...哈哈...
    我都好like呢個牌子啊~~
    [版主回覆10/25/2010 13:58:00]呢個牌子的袋好鬼靚呢。。

    回覆刪除
  3. 榮少的榮幸...哈哈...
    我都好like呢個牌子啊~~

    回覆刪除
  4. hK買要幾錢?我朋友係美國幫我買咗個USD168+8%遲啲POST比你睇丫~
    [版主回覆10/25/2010 13:58:00]九折後千五左右啊。。。
    好呀,你快啲POST比我睇吓拉。謝謝THE MAY呀。

    回覆刪除