關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年10月29日 星期五

邊個話我傻傻傻@買布樂

 


2010年10月21日(星期四)


邊個話我傻傻傻@買布樂


 


自從開始手作仔


初時購買材料包


但開始很想自己動手剪布布


畫紙樣,很想一手一腳自己做啊


 


一直都留意很多買家的布布


自己都有為自己訂布布


日本布布實在太美了


但亦價錢貴很多呢


尤其是日元高企, 嘩....再連埋運費


一幅布布實在太貴了.


 


加上一向都很想買靚靚的綿布


老實說在香港很少會買得到


因為老師都是往日本,台灣,美國訂購的


可是我略嫌她們的綿布布款來來去去都是那幾款


沒有新意,並且人人都是差不多一樣的


我不喜歡啊...


我個人喜歡跟別人不同呢!


 


一直都有幾位台灣BLOG友的


所以知道台灣有個布市場


日本布質地靚, 圖案靚, 是真的, 可是太貴了


台灣布, 相比日本布,雖然質地差一點點,


講真真是差一點點啊


但是台灣布真的平,靚, 正啊


所以很早前, 知道少爺十月會到台灣工幹


巳跟少爺約好,這次工幹, 我會過去找他,


因為有目標.


少爺返工, 我就去買買買...


 


上一次原想跟少爺到德國, 最後沒有去,


我沒有失望, 反之, 我期待這次的台灣工幹


若果沒有得去, 這次就真的失望極了.


 


帶了一個20吋喼, 專程用作購買布布的


結果.....爆喼了.


你們看...這是我的戰利品啊..


其實我還很想買下去, 只是真的很重..HAHA



先來作介紹:


佢叫做: 一條柴SAN


係少爺改的...幸好在出發前完成了這個娃娃


專登帶佢嚟見少爺嫁...呵呵


少爺就幫佢改咗個名: 一條柴SAN


 


後面的布布..回港後,望了又望, 摸了又摸


就算唔用, 都好正...哈哈哈...


每一塊的布布, 都是自己親手挑選的


回來後, 我只看到有一兩個圖案, 在老師裡見過


其他的....如無看錯, 都沒有跟其他人相同啊...


 



還有防水布布


擇的時候, 都擇咗好耐呀


最後就擇了這十二卷啊...


WOW...而家睇番都仲好開心...


哈哈..我真係痴痴哋.



真係買唔夠嫁


不過學朋友仔咁講, 咁先有籍口比你再去多幾次喎


YEAH....下年再去過...


而且我仲希望可以同某幾位朋友仔一齊去添


因為我哋傾開都話


不如今次我去探路


下年一齊攪番一團買布團


三日兩夜....YEAH...


 


沒有留言:

張貼留言