關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年6月29日 星期日

榮池之生日派對遊戲篇

當我們女仔在準備食物時,男的就爽了,因為佢吔只係係到玩同等食.



食完嘢之後,阿威好high喎,佢一早就買定咗個西瓜,佢話今次一定要玩刨西瓜活動喎!


 


開始前,大家先來影張合照, 友誼第一,比賽第二.



嘩! 刨西瓜比賽開始了, 大家都好用心喎,刨呀刨呀....咦, Jordy你仲掛住笑,落後了,仲笑!


阿榮老公加油呀,老婆支持你呀!



哈哈, 阿榮老公攞咗第一.....阿威同jordy就掛住笑囉.



再來一張完成比賽的合照先!



你睇啲觀眾睇得幾開心,興奮, 個個都想捕捉到攪笑的一刻.



沒有留言:

張貼留言