關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年4月30日 星期一

我們的回禮小禮物Part I

好多朋友都八卦問我,結婚時你用咩做回禮小禮物呀!嘻嘻!當時我真係要賣個關子了,就話唔講得,只得我同阿榮老公兩個知,任何人我哋都唔會講的,因為我真係想比大家一個驚喜及心意。


我自己覺得回禮小禮物在結婚裡面都是重要的一部份,因為一對新人可以籍此表達對各位賓客的謝意,所以我自己就好著重這一部份。


在我決定結婚後,我一早巳安排用什麼來做回禮小禮物 - 就是我親手整的曲奇餅。為甚麼我會想到這款回禮小禮物呢?原因如下:


(1)親手做的,比起買的更加有心思,誠意。


(2)很多朋友都知道我很會做西餅,若然賓客吃了我倆親手做的曲奇餅,


          一定感受到我倆的誠意及喜悅。


(3)可以給賓客驚喜。


(4)可以給我倆有個美好的回憶及過程。


(5)不想把我倆的姓名,圖像印在一些實物上,當賓客收到後,不知如何


          處理它。


當然啦,用我部焗爐就焗到蚊訓了,我當然要打我的好友‘經理Winnie’的主意啦,  ‘經理’部焗爐係大焗爐嚟的,所以有一次我同‘經理’講,有嘢想找你幫忙呀,不過唔可以講比其他聽,我又知‘經理’係一個又幫手又口密的人,終於佢答應咗我了。


決定要做了,‘經理’真係好好,好幫手呀,佢同我都諗咗好多嘢,例如整咩款呢?個包裝點好呢?用咩顏色的絲帶呢?等等各種問題。‘經理’好好心機呀,佢直頭自己係屋企到整咗一批唔同款的心形曲奇餅,然後影埋相,SEND比我,問我睇吓有無想要的款式。 仲呀,佢知我要求高,我搵嚟搵去都搵唔到想要的絲帶,佢放咗工又走去幫我搵埋一份。都未算呀,我都未諗到個包裝袋外的名牌點整,佢就無啦啦呢,有次仲整埋個樣本比我。。。個一刻。。。我真係,我真係好感動,好開心,除咗講多謝,我都唔知仲可以講啲咩,而且我知我真係無搵錯人。(有咁好的朋友,去邊到搵呀!


老實講其實呢啲嘢應該係我同阿榮自己諗,自己買,我哋只係借‘經理’的焗爐,但係‘經理’真係好好,都唔係自己的事,佢都可以咁用心去幫我同阿榮老公。當我話比阿榮老公聽,阿榮老公心存感激,都話要好好多謝‘經理’呀!


好了,約定咗‘經理’五月一日去佢屋企到整了,原來當天‘經理’一家三口及工人都係哂到。。。。嘩。。真係唔好意思呀,攪到斯斯及Anthony都幫埋手,我哋真係巴閉了,大家就分工合作,攪吓攪吓,就由朝做到晚,不等做,個爐都未曾停過,就係咁我哋就完成咗幾百塊的結婚曲奇餅了。






完成後,非常欣賞及滿意我哋的小禮物,幻想當晚賓客收到,一定能夠感受到我倆的諴意及心思。(老實說:到過很多婚宴,我覺得自己的回禮小禮物暫時係最好的,請大家原諒我沾沾自喜啊!



**再此再三多謝-謝氐一家三口。如果無你哋的幫忙,我同阿榮老公都


    唔會有咁靚咁精緻的回禮小禮物。


另外,係到順便向各賓客講聲唔好意思呀...因為有啲曲奇餅可能因為放涼時間不夠,所以可能有部份會比較'林'咗少少...請各位見諒啊!


4 則留言:

  1. 這個神秘的回禮小禮物,的確是很有心思!
    [版主回覆08/24/2008 16:59:00]當然啦.....哈哈

    回覆刪除
  2. e?? 我都係唸住整曲奇呀 ^^ 不過係整個結婚logo印, 印o係印模曲奇面
    呢個係方案1, 有代表性d ^^
    方案2係整馬卡龍~ 高貴d
    [版主回覆07/02/2009 21:42:00]整馬卡龍啦...靚呀

    回覆刪除
  3. 但係冇特色啊…
    曲奇可以整個曲奇模印上去獨一無二^^
    [版主回覆07/02/2009 22:23:00]咁呀, 你自己決定lu....
    記得到時整咗, 要影相及post出嚟呀
    係呀, 謝謝您來到訪我的blog. 大家互相交流吓啦...

    回覆刪除
  4. ^^ 好呀~ 不過首先要決定左個LOGO先~可能出年先會去整印呀
    唔駛多謝~ 多多交流呀~ 我仲有一個煮食blog ^^ http://hk.myblog.yahoo.com/scorpio_3210  得閒過黎行下

    回覆刪除