關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年4月28日 星期六

接新娘遊戲工具之製作過程

  講起接新娘遊戲, 係呢到要非常多謝好友'冰冰'的幫助, 所有遊戲的道具及材料差不多都是她負責的. 另外,都要多謝我媽咪,因為其中一個遊戲的孖煙通呢,要請媽咪代回家鄉找人訂做.


而家等你哋睇吓我哋的製作過程啦:



冰冰準備整第二個遊戲了, 超級無敵吹風車...

Good Job









連我阿媽都要試玩......媽咪你個樣想嚇死人咩......



冰冰真係好細心兼厲害,我都無諗過,連呢個牌佢都有整呀,實在太好了! 

Well Done
 



冰冰真係好好呀,我都唔知佢會整呢個掛頸牌的, 好靚呀,你哋睇吓,冰冰啲手工真係好好, 又其係個兩朵玫瑰花呀,係立體的,我同阿榮都好喜歡呢!



仲有,呢張'愛的宣言' ,超級鐘意呀,有我喜歡的Hello Kitty and Dianel 啊!



係到真係要再三多謝好友'冰冰',真係好多謝你呀,因為係我的婚宴入面,你幫咗我同阿榮好多好多, 你除咗幫我整啲道具,仲有,幫我做阿四,又幫我搵我想要的歌曲....好多好多的準備工夫......


冰冰,謝謝您呀!






1 則留言:

  1. 不用客氣,妳們鐘意就好啦 這次是難得地新郎新娘都是我的好朋友,這些都是配合妳意見,我只是加一點心機製作,所以妳也應記一功
    [版主回覆08/24/2008 17:16:00]梗係唔係啦,全部都係你的功勞呀.......認識到你係我同阿榮的光榮啊.

    回覆刪除