關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年4月21日 星期六

女家家鄉婚宴(觀瀾)

由於太多親戚都在家鄉,而且最重要的是我外婆在家鄉,所以我們要回去設宴了.


由於家鄉的習俗需要早過香港的設宴日期,所以我們定了早香港兩個星期回家鄉設宴了. 還特意的請了好友'冰冰'及'Gavin'幫手, 負責替我Set 頭,拍照,拍Video以及其他的雜項.



連我媽咪都有花球仔呀....好cute呀....



大姑丈, 大姑姐及表妹一家



細姑丈,細姑姐及表弟一家



到咗三星大酒店了....



係大陸擺酒呀, 好大碟嫁,但又好鬼好食嫁喎....




合家歡.




完成擺酒,返到屋企了....


當然要派利是了.....謝謝Gavin 及冰冰幫手,利利是是....


仲有我位好表妹呢...當然有份啦....



在花園影相留念...



 


 


4 則留言:

  1. 很多謝你邀請我幫手那天的set和拍攝...雖然是太專業,都尚算ok啦

    回覆刪除
  2. 我都要唸下返鄉下點同親戚食飯^^ 我都會帶件WG返去~ 酒店名咁得意既~
    [版主回覆09/14/2009 22:24:00]你都要返家鄉呀....都幾有意思嫁..

    回覆刪除
  3. 女家幾乎所有親戚都O係鄉下, 食餐飯都要, 唔知鄉下擺酒有咩特別呢
    [版主回覆09/14/2009 22:51:00]咁你就要問吓你家人係點攪lu...每家人都唔同方法, 係咪

    回覆刪除
  4. 我地D長老都冇所謂, 我地鍾意點攪就點攪^^

    回覆刪除