關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2004年11月15日 星期一

日本綠茶慕絲蛋糕(內附食譜)

日本綠茶慕絲蛋糕



 




左邊: 日本綠茶紅豆蛋糕


右邊: 日本綠茶慕絲蛋糕



材料:


(A)  蛋糕片         1


     淡忌廉   160


             20 (可減)


     綠茶粉     7


             40 (飲用的水)


     魚膠粉     6 (用30克飲用的水開溶及用熱水坐溶)


(B)  蛋白       1


             20


 


製法:


1.      蛋糕片放入蛋糕模內.


2.      忌廉加糖打起備用.


3.      綠茶粉加水溶備用.


4.      將蛋白打斜及用快速,打至有泡泡起加入一半糖,再打,


   打了一會兒後,加埋剩下的糖,再打,打至企身備用.


5.      魚膠坐溶,待魚膠水暖和備用


6.      將綠茶液加入忌廉用橡皮杓攪勻,攪時刮吓盆邊又刮吓個底,


   攪至只有綠茶色.


7.      1/4(6)放入魚膠水,再將1/4的放入蛋白中


8.      然後用橡皮杓先攪魚膠水那盆,後才攪蛋白,攪蛋白這盆時,


   要温柔攪.


9.      攪好的蛋白加入剩下的2/4忌廉攪一會,最後才加入魚膠


   那盆攪勻.


10. 蛋糕模2小時.


11. 準備一些巳起的忌廉,鋪一層於雪好之(10)的蛋糕面上


    鋪平,然後用士多啤梨作裝飾,完成。


貼士:    (1) 打忌廉時用1號速度,切記不要貪快,要有耐性。


          (2) 一定要跟足每一個步驟及跟足次序





1 則留言:

  1. hihi~`請問 蛋糕片 可否用餅底代替?? 蛋糕片    係邊度買到??
    [版主回覆12/14/2009 12:29:00]先謝戀。。月影到訪。
    可以用餅底代替,不過我個人認為芝士配餅底會好啲,如果整慕絲的,我都係建議用蛋糕 片,因為慕絲比較軟身,若果配餅底會覺得慕絲輕身,餅底重身,無咁夾及好味啊。
    但係都要你自己喜歡,其實都無咩所謂的。
    而蛋糕片其實我自己多數會焗一個清蛋糕。但係有時我懶,我就係啲餅鋪到買一個6吋的清蛋糕。以前百佳有得買,而家都無得買呀。吓吓都要自己整。你不妨留意啲餅鋪有無得買啦。OK。

    回覆刪除