關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年1月4日 星期二

俄B蝴蝶包包·第18件手作仔

俄B蝴蝶包包·第18件手作仔


 



 


聖誕節約好了幾位手作同學


開我們的第一年XMAS DINNER


當中用來抽獎的聖誕禮物


我們協議每人都做一份HANDMADE的作品作為抽獎禮物


這樣才合乎我但的手作人身份嘛!


 


大家都不約而同


都想做一些大家沒有一齊學過的手作仔


蕭C奶想了不算太久


心目中巳想到做這個‘蝴蝶包包’


因為她們應該是沒有做過的。



這個包包觀看外表


好像很難做


其實蕭C奶做得到的


任何人都會做,哈哈!



做了出來,都很滿意啊


相信我會再做的。


 



 


 



 



 


2 則留言:

  1. 請問有冇樣板提供
    [版主回覆11/13/2012 23:34:05]Hi, KWAI KUEN, 謝謝您到訪啊..

    嗯, 我想問吓, 你的樣板意思係.....係咪門我有無紙型? 定係點呢? 嘻...因為我唔係好明呀...

    回覆刪除
  2. 係,我想問有冇紙樣做法提供,thank
    [版主回覆11/15/2012 11:30:36]你用私人回應比我啦. 你比個email address我啦.

    回覆刪除