關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年1月25日 星期五

請工人!

嘩,我真係成個月無寫BLOG了,實在太忙了,自從我愛上咗跳FUNKY DANCE之後,因為我每星期都有三晚去咗跳,所以只得二晚會同老公食飯,所以跟本都無時間去睇電視,行街 ,上網,連返老爺同我媽咪到食飯的時間都少咗呀!有時都覺得唔係幾好咁,唉,而家一日二十四小時其實真係好唔夠用囉,最少要三十六小時就差不多了。又或者,都唔知邊鬼個定的規律,每天要工作八至九個小時的工作時間,講真,無論係單身的,結婚的都好唔夠用囉。放咗工,返到屋企都平均七點,食過晚飯都要四十五分啦,跟住到八點,沖吓涼,坐吓,又話 要早睡早起喎,十一點鐘訓好未,中間由八點至十一點呢啲時間,可以做到幾多嘢先,唉,單身都好啲呀,好似我哋呢啲結咗婚的,食完飯仲有好鬼多家務到呢,做完就剛好十一點,你哋話了,我邊仲有時間做其他嘢,我而家都少睇咗書了,因為真係無時間囉!

 

而家一個星期,最多只可以有一晚可以約朋友食吓飯,因為又想KEEP住跳FUNKY DANCE,但又想盡量其餘二晚陪老公食飯,但又好想返去見吓啲老人家喎,所以最多只可以一晚囉,而且都要留返啲時間嚟做家務。老實講,我的目標係請工人囉,希望可以淨多少少錢,真係唔想咁辛苦自己。請 工人或者鐘點都好好啦,真係顧少好多嘢,做少好多嘢,到時真係可以多番好多時間比自己囉!

 

4 則留言:

  1. 有工人係做少好多野,但要勞氣呢?
    [版主回覆08/14/2008 21:32:00]咁又係,所以針係無兩頭利的......

    回覆刪除
  2. 我建意你請鐘點好喇! 你又唔係要佢湊小朋友!
    [版主回覆08/15/2008 17:11:00]我都係咁諗嫁,因為我都唔想多個人係到訓,同埋我知請工人,開支仲大咗,啲工人呀,唔會同你慳錢嫁,慳嘢的。

    回覆刪除
  3. 好簡單,你諗吓而家天氣咁熱,個工人响屋企就算唔開冷氣,都要開風扇啦!
    開風扇......都要用電0架!
    再者佢全日响屋企,點都會開吓電視,洗吓手啫要用水啦!
    其實仲有好多開支,好難逐樣計囉!
    全部都係錢錢錢錢錢錢!
    好似我個case咁,唔計帶佢出街時用既錢,一個月用响工人身上既錢最少$4500!
    哈哈!少數怕長計,我就迫於無奈,要個工人湊我個寶貝啫!得我都唔會請,無端端多個人响屋企,咩都要顧埋佢,又要勞氣果吓慘!
    咁你好好考慮清楚!

    回覆刪除
  4. 請工人,要小心選擇呀,錯選!頭"痕"!
    [版主回覆09/05/2008 14:46:00]都係呀。。。不過我多數請鐘點囉。。。

    回覆刪除